Comanda acum

Comanda acum - orice tema grafica, orice dimensiune

Informatiile cu privire la tema grafica, dimensiunile suprafetei / suprafetelor si destinatia amenajrii sunt preliminare.
In functie de aceste coordonate poate fi calculat bugetul comenzi si posibilitatile ce stau la baza realizarii acesteia.


Fiecare lucrare este pregatita si realizata pe cotele mentionate de beneficiar in comanda ferma si optimizate dpdv al rezolutiei, astfel incat aceasta sa acopere suprafetele de lucru, fara interruperi.
Formatul final al lucrarii este analizat, verificat si acceptat de beneficiar, cu ajutorul materialelor puse la dispozitie de operatorii nostri, inainte ca aceasta sa fie programat in productie.




CARE SUNT PASII CE TREBUIESC URMATI ?

1A. Alegeti o imagine din catalogul nostru - consultati catalogul online pentru a identifica imaginea dorita, din punct de vedere cromatic si al temei grafice;

Catalog imagini:    Perete ;    Tavan ;    Pardoseala ;    In context

sau

1B. Incarca imaginea ta! - contactati unul dintre operatorii nostri, via e-mail, pentru a stabili detaliile cu privire la tema grafica (format, dimensiuni, speficiatii). Incarcati imaginea proprie si trimiteti-ne fisierul pentru a fi analizat;


2. Dimensiuni - comunicati-ne in mesajul de tip e-mail, dimensiunile suprafetelor ce urmeaza a fi amenajate si destinatia fiecarei suprafete (perete / pereti, tavan, pardoseala);


3. Bugetarea proiectului - avand la dispozitie informatiile de la punctul 1 si 2, putem calcula si bugeta proiectul. Cu exceptia suprafetelor plane (perete sau tavan) unde nu sunt necesare accesorii pentru finalizarea amenajarii, restul proiectelor prezinta in general particularitati;


4. Lansam comanda ferma - trimiti-ne coordonatele pentru facturare si confirmati efectuarea platii;


5. Preluarea comenzii in lucru - imaginea / imaginile vor fi prelucrate pe cotele mentionate in comanda. Timpul alocat acestei etape poate fi de cateva ore, pana la una, doua zile.


6. BDT (bun de tipar) - pe adresa de e-mail anuntata in momentul lansarii comenzii, va vom trimite o serie de informatii cu privire la fiecare suprafata ce urmeaza a fi amenajata;


7. Print test - dupa caz va fi realizat un print test (folosind materialul ales), pentru a clarifica detalii cu privire la nuantele de culoare si / sau calitatea rezolutiei contextului grafic;


8. Livrarea comenzii - toate lucrarile sunt marcate in functie de complexitate si ambalate in tuburi de protectie.


MASURAREA SUPRAFETELOR

Cum trebuie masurat un perete, inaite de a lansa comanda

Aplicarea fototapet-ului pe tavan si masurarea suprafetei

Cum masuram suprafata unei pardoseli - Fotofloor

Indiferent de suprafata si tipul amenajarii, beneficiarul trebuie sa realizeze o serie de masuratorii preliminare. Consultati articolele de mai sus si puteti impartasii sfatul specialistilor nostri cu privire la modul de a realiza aceste masuratori.
In cazul lucrarilor complexe (peste 20 mp), puteti solicita deplasarea unei persoane recomandate (reprezentatnt zona sau distribuitor agreeat), pentru a efectua masuratorile finale. Costurile aferente deplasarii sunt suportate de catre beneficiar.

Intr-o prima etapa, este recomandat sa efectuati o serie de poze, ce descriu suprafetele care urmeaza a fi amenajate si va vom oferi consultanta pentru fiecare etapa ce ne va conduce la obtinerea unor masuratori corecte. Dupa acesta etapa, prezenta unui specialist in locatia beneficiarului, poate fi stabilita, daca este sau nu necesara.


TERMEN DE EXECUTIE
Realizarea unei comenzi dureaza 2 - 4 zile lucratoare, de la obtinerea Bunului De Tipar (BDT) din partea clientului. Deoarece fiecare comanda este unica si presupune dimensionare si prelcurare grafica a imaginii, pentru a obtine BDT vom corespondenta pe e-mail una sau mai multe zile, dupa ce comanda va fi preluata in lucru. Mai multe informatii despre ce presupune aceasta etapa click aici.

Comenzile cu termen fix de livrare, vor fi analizate in prealabil si confirmate in scris.
Deoarece acest tip de produs este realizat in baza cerintelor unice ale fiecarui client, putem asigura beneficiarul de un termen fix de livrare dupa ce avem acceptul acestuia pe formatul final al lucrarii.

In cazul sistemelor Kit (tavan-perete sau perete-pardoseala), livrarea componentelor ce formeaza sistemele se va stabili de la caz la caz, in functie de zona de livrare si sistemul in discutie.