Comanda acum fototapet personalizat

Care sunt pasii ce trebuiesc urmati pentru lansarea unei comenzi ferme

Lansarea unei comenzi ferme pentru realizarea unui fototapet personalizat pentru: tavan, perete / pereti sau pardoseala, presupune parcurgerea a doua etape principale.

1. Identificarea modelului grafic dorit care sa corespunda cu formatul suprafetei ce urmeaza a fi amenajata si care dupa prelucrare sa fie acceptata dpdv al rezolutiei vizuale BDT (bun de tipar).

2. Completarea si expedierea formularului de comanda - alegerea tipul de material suport in functie de destinatia amenajari, expedierea coordonatelor necesare pentru livrarea coletului si facturarea produselor.

-----------------------------

Meniu navigare

Alegeti catalogul online pe care il aveti in vedere in functie de tipul de amenajare, folosind meniul din partea de sus a paginilor sau meniul derulant din partea stanga a paginii (versiunea mobil).
Pattern-uri pentru tapet, imagini grafice pentru Tavan, modele grafice pentru pereti si / sau pentru pardoseala.

Meniu navigare

Pe fiecare imagine sunt afisate 3 icon-uri. Cosul de cumparaturi care te conduce spre formularul de comanda, Lupa care iti permite sa vizualizezi imaginea in format marit si care va permite sa salvati imaginile preferetate in sectiunea wishlist.

upload     Am o imagine preferata !

In cazul in care aveti o imagine preferata, in meniul derulant din stanga sau meniul afisat in partea de sus a paginii, gasiti un buton care va permite sa incarcati imaginea pe platforma si/sau indicatii cum sa procedati pentru a ne trimite modelul dorit.


accesorii     Accesorii pentru fototapet

In Cosul de cumparaturi sunt afisate accesoriile din oferta noastra pentru aplicare si / sau sigilarea fototapet-ului. Pentru toate tipurile de material, gasiti afisata in oferta curenta, kit-ul de aplicare "SET APLICARE" si solutia de sigilare pentru medii cu umiditate maxima "CDS-POLY-TR VERTICAL".

-----------------------------

Dupa preluarea comenzi ferme, este demarat procesul de prelucrarea a modelului grafic, ales de catre beneficiar. Acesta poate sa fie inlocuit inainte de a fi programat in productie, din diferite motive tehnice si sau considerente prezentate de beneficiar.


Pasii ce sunt urmati pentru realizarea unei lucrari

Fiecare lucrare este pregatita si realizata pe cotele mentionate in comanda ferma si optimizate dpdv al rezolutiei, astfel incat aceasta sa acopere suprafetele ce urmeaza a fi amenajate.
Formatul final al lucrarii este analizat, verificat si acceptat de beneficiar, cu ajutorul materialelor puse la dispozitie de operatorii nostri, inainte ca aceasta sa fie programat in productie.

1. Preluarea comenzii in lucru - imaginea / imaginile vor fi prelucrate pe cotele mentionate in comanda. Timpul alocat acestei etape poate fi de cateva ore (3-6h), pana la una, doua zile.


2. BDT (bun de tipar) - pe adresa de e-mail anuntata in momentul lansarii comenzii, va vom trimite o serie de informatii cu privire la fiecare suprafata ce urmeaza a fi amenajata;


3. Print test - dupa caz va fi realizat un print test (folosind materialul ales), pentru a clarifica detalii cu privire la nuantele de culoare si / sau calitatea rezolutiei contextului grafic;


4. Livrarea comenzii - fasiile ce formeaza fiecare lucrare sunt marcate in functie de complexitate tipului de amenajare si ambalate in tuburi de protectie.


Masurarea suprafetelor

Indiferent de suprafata si tipul amenajarii, beneficiarul trebuie sa realizeze o serie de masuratorii preliminare. Consultati articolele de mai jos si puteti impartasii sfatul specialistilor nostri cu privire la modul de a realiza aceste masuratori.
In cazul lucrarilor complexe (peste 20 mp), puteti solicita deplasarea unei persoane recomandate (reprezentatnt zona sau distribuitor agreeat), pentru a efectua masuratorile finale. Costurile aferente deplasarii sunt suportate de catre beneficiar.

Cum trebuie masurat un perete, inaite de a lansa comanda

Aplicarea fototapet-ului pe tavan si masurarea suprafetei

Cum masuram suprafata unei pardoseli - Fotofloor

Intr-o prima etapa, este recomandat sa efectuati o serie de poze, ce descriu suprafetele care urmeaza a fi amenajate si va vom oferi consultanta pentru fiecare etapa ce ne va conduce la obtinerea unor masuratori corecte. Dupa acesta etapa, prezenta unui specialist in locatia beneficiarului, poate fi stabilita, daca este sau nu necesara.


Termen de executie

Realizarea unei comenzi dureaza 2 - 4 zile lucratoare, de la obtinerea Bunului De Tipar (BDT) din partea clientului. Deoarece fiecare comanda este unica si presupune dimensionare si prelcurare grafica a imaginii, pentru a obtine BDT vom corespondenta pe e-mail una sau mai multe zile, dupa ce comanda va fi preluata in lucru. Mai multe informatii despre ce presupune aceasta etapa click aici.

Comenzile cu termen fix de livrare, vor fi analizate in prealabil si confirmate in scris.
Deoarece acest tip de produs este realizat in baza cerintelor unice ale fiecarui client, putem asigura beneficiarul de un termen fix de livrare dupa ce avem acceptul acestuia pe formatul final al lucrarii.

In cazul sistemelor Kit (tavan-perete sau perete-pardoseala), livrarea componentelor ce formeaza sistemele se va stabili de la caz la caz, in functie de zona de livrare si sistemul in discutie.


Cum lansez comanda ferma

Video prezentare explicatativa si detalii despre etapele ce trebuiesc urmate, pt. lansarea comenzii.

Categorii

Montaj / Aplicare

Materialele utilizate sunt usor de aplicat pe orice suprafata plana, iar montajul in sine nu presupune personal calificat.

Cele mai Populare

  • Suportul utilizat pt. realizarea fototapetului

Acest site foloseste cookie-uri.
afla mai multe detalii despre utilizare cookie-urilor